De eerste kilometers! - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Maarten Samantha - WaarBenJij.nu De eerste kilometers! - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Maarten Samantha - WaarBenJij.nu

De eerste kilometers!

Blijf op de hoogte en volg Maarten

17 September 2015 | Nederland, Lelystad-Haven

Hallo Medereizigers! Want door het lezen van dit blog reizen jullie toch allemaal een beetje met ons mee. Een reis waarvan de eerste kilometers er overigens al opzitten! Na een paar hectische weken vol rennen, vliegen, verhuizen, inpakken, afsluiten, opzeggen, feesten, springen en weer opstaan zijn we inmiddels uit onze thuishaven Harderwijk vertrokken. Na het afscheid nemen van iedereen en verschrikkelijk verwend worden door al onze dierbaren is de reis is nu dus echt begonnen, op weg naar onze eerste tussenstop in Alkmaar. De binnenlandse reis over de A1 verloopt spoedig en over een klein uurtje zullen we dan ook heelhuids op de plaats van bestemming arriveren. Aldaar zullen wij de komende 113 uur in de watten gelegd worden door de familie Hardenberg en aankomende dinsdag zullen wij dan echt vertrekken naar onze echte plaats van bestemming! Maar daarover meer in ons volgende blog... XOXO Maarten & Samantha

• 17 September 2015 - 21:22

Kim:

Onderweg! Kan moeders alvast een beetje wennen!